5 βλάβες για άμεσο έλεγχο στο συνεργείο!

Από

Το αυτοκινητάκι μας για τους περισσότερους είναι φοβερή ευκολία, μας πηγαίνει παντού, δε παραπονιέται και μόνο όταν το στερηθούμε το εκτιμάμε. Σίγουρα κάποιοι το προσέχουν ιδιαιτέρως και το φροντίζουν συχνά! Είμαστε όμως και εμείς, που αν παρουσιαστεί μία βλάβη (ειδικά αν δε τη θεωρούμε σοβαρή) θα αναβάλουμε το να πάμε στο συνεργείο, ξανά και ξανά. Ειδικά εάν τα οικονομικά μας δεν είναι στα καλύτερά τους. Πρέπει μία βλάβη να ξέρουμε ότι είναι πραγματικά σημαντική, και ότι αν δε τη φροντίσουμε άμεσα θα γίνει ζημιά, προκειμένου να πειστούμε να πάμε το αμάξι στο συνεργείο. Ας δούμε λοιπόν ποιες βλάβες είναι αυτές!

Φρένα

Πρόκειται για ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα που μπορεί να εμφανίσει ένα αμάξι, χωρίς φρένα εννοείται δε πας πουθενά! Αν ανάψει λοιπόν το προειδοποιητικό λαμπάκι των φρένων οι κινήσεις που πρέπει να κάνεις καλό θα είναι γρήγορες! Το λαμπάκι αυτό μπορεί να σημαίνει είτε ότι τα τακάκια είναι φθαρμένα και θέλουν αλλαγή (συνεργείο γρήγορα), είτε ότι έχει πέσει η στάθμη του υδραυλικού υγρού. Καταλαβαίνεις πως εάν έχει πέσει, μπορεί να πατάς φρένο…στο γάμο του Καραγκιόζη!

Λάστιχα

Αυτά τα 4 λάστιχα είναι που διατηρούν την επαφή του αυτοκινήτου με το οδόστρωμα. Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, η κατάσταση στην οποία βρίσκονται είναι πολύ σημαντική. Κανονικά, πρέπει να αντικαθιστούμε τα λάστιχά μας κάθε 40.000 χιλιόμετρα, και να τα ελέγχουμε μηνιαίως για αέρα-πίεση και πιθανές φθορές. Όταν τα λάστιχά μας είναι σε καλή κατάσταση, διατηρούμε καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου και οδηγούμε με ασφάλεια. Εάν όμως, τα λάστιχά μας είναι φθαρμένα ή ξεφούσκωτα, υπάρχει περίπτωση ακόμη και σε μία χαμηλή ταχύτητα, εάν συμβεί κάτι απρόοπτο, να χάσουμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Πόσο καταστροφικό μπορεί να είναι αυτό; Πολλά θανατηφόρα ατυχήματα δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχουν αποδοθεί στη κατάσταση των λαστίχων.

Ανάβει το Λαμπάκι του Λαδιού

Εάν έχει ανάψει το λαμπάκι του λαδιού υπάρχουν δύο ενδεχόμενα. Μπορεί να είναι χαμηλή η στάθμη του ή μπορεί να έχει πέσει πολύ η πίεση του. Εάν είναι χαμηλή η στάθμη τα πράγματα είναι απλά, μπορείς να προσθέσεις μία ποσότητα λαδιού και το πρόβλημα να διορθωθεί. Δε πρέπει να το αφήσεις σε καμία περίπτωση, καθώς εάν το αυτοκίνητο μείνει χωρίς λάδι, είναι πολύ πιθανό γίνει υπερθέρμανση της μηχανής, τελικά να «κλατάρει» και το αυτοκίνητο να σε αφήσει… «αδιάβαστο». Όταν θα προσθέσεις λάδι στο αμάξι, σημείωσε πως δεν είναι απαραίτητο να τοποθετήσεις υπέρ του δέοντος ποσότητα. Μία ποσότητα ανάμεσα στο Min και στο Max είναι υπεραρκετή. Καλό θα είναι να γίνει και μία αλλαγή λαδιών. Επίσης, πήγαινε στο συνεργείο να δεις το κύκλωμα λίπανσης, τσέκαρε την τρόμπα λαδιού ή για κάποιο βουλωμένο ή ελαττωματικό φίλτρο.

Υπερθέρμανση του Κινητήρα

Συναντάται κυρίως του καλοκαιρινούς μήνες, που η θερμοκρασία είναι έτσι και αλλιώς υψηλότερη. Θα το δεις ενδεχομένως στην αντίστοιχη ένδειξη του αυτοκινήτου, η θερμοκρασία να έχει φτάσει στο κόκκινο! Σε αυτό το σημείο θέλει μεγάλη προσοχή, καθώς κινδυνεύεις ο κινητήρας να σου «αφήσει χρόνους», και εκεί το κόστος δε θες να το ξέρεις. Οι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν στην υπερθέρμανση είναι πολλοί, μπορεί να είναι πρόβλημα στο σύστημα ψύξης, στην αντλία νερού, χαμηλή στάθμη ψυκτικού υγρού ή απλά να καίγεται στο λιοπύρι ένα Αυγουστιάτικο μεσημέρι. Ένα κόλπο για να κάνεις μία προσωρινή «τεχνητή αναπνοή» στο κινητήρα σου, είναι να ενεργοποιήσεις το καλοριφέρ και να το βάλεις να δουλέψει στο φουλ. Με αυτό το τρόπο θα απομακρυνθεί ένα μέρος της θερμότητας που συσσωρεύτηκε. Επίσης, θα πρέπει να σταματήσεις το αυτοκίνητο το συντομότερο και να ανοίξεις το καπό προκειμένου να μπορέσει να επανέλθει στη κανονική θερμοκρασία του. Μετά, στο συνεργείο απευθείας για έλεγχο!

Θόρυβοι στο Αυτοκίνητο

Το αυτοκινητάκι σου μπορεί να προσπαθήσει να σου «μιλήσει» με διάφορους τρόπους προκειμένου να σου δείξει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το ακούσεις! Εάν την ώρα που οδηγείς ακούσεις έναν ήχο σαν εκχιονιστικό μηχάνημα, το πιθανότερο είναι να προέρχεται από τα τακάκια που έχουν φθαρεί. Οπότε απευθύνσου σε κάποιον ειδικό για να τα αλλάξεις. Αν ακούς ένα θόρυβο σαν βουητό, αναλογίσου μήπως παραπατάς το συμπλέκτη χωρίς πάντα να χρειάζεται. Ο ήχος αυτός μπορεί να σημαίνει ότι χρειάζεται να ελέγξεις το ρουλεμάν του συμπλέκτη. Τέλος, εάν δεις ότι οι υαλοκαθαριστήρες σου κάνουν κάποιο θόρυβο, και ταυτόχρονα παρατηρήσεις πως αφήνουν γραμμές στο τζάμι θα πρέπει να τους αλλάξεις. Ενδεχομένως να σου ακούγεται ασήμαντο, αλλά επειδή το έχω ζήσει να μείνω από υαλοκαθαριστήρες μια βροχερή νύχτα, πίστεψέ με είναι από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορεί να σου συμβούν!

Μπορεί Επίσης Να Σας Αρέσουν

Αφήστε ένα Σχόλιο