Facebook Page: 4+1 λόγοι που η επιχείρησή σου χρειάζεται προβολή στο Facebook

Ο βασιλιάς των social media και δη για τις επιχειρήσεις είναι το Facebook. Και αυτό διότι, εν έτει 2018, δύσκολα μπορείς να βρεις κάποιον να μην έχει προσωπικό λογαριασμό στο πιο γνωστό κοινωνικό μέσο δικτύωσης. Γιατί, λοιπόν, η επιχείρησή σου, για την οποία προσπαθείς να βρεις τους κατάλληλους τρόπους να την αναπτύξεις, να μην έχει αυτού του είδους την προβολή; Αν αυτό το επιχείρημα δεν σε έχει πείσει για την επιχειρηματική ευκαιρία που σου προσφέρει απλόχερα το Facebook, σε ενημερώνω για 4+1 βασικούς λόγους που χρειάζεσαι προβολή στο Facebook με μια εταιρική σελίδα.

Έχεις αυξημένη έκθεση σε πιθανούς πελάτες

Σύμφωνα με τα στατιστικά για το πρώτο τρίμηνο του 2018, το Facebook έχει 2,19 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα. Πράγμα που σημαίνει πως από τα μάτια όλων αυτών των χρηστών περνούν εκατοντάδες εικόνες, video, blogs κ.ο.κ., που θα τους τραβήξουν την προσοχή και θα τους ενεργοποιήσουν, ώστε να κάνουν μια κίνηση, όπως να σχολιάσουν ή να πατήσουν like. Η έκθεση της επιχείρησής σου, λοιπόν, σε μια τόσο ενεργή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, μόνο καλά αποτελέσματα μπορεί να φέρει! Αν δεν έχεις φτιάξει ακόμη μια Facebook Page, η κατάλληλη στιγμή είναι τώρα!

Μειώνεις τα έξοδα των marketing actions

Αν ακόμη δεν έχεις πεισθεί για τα οφέλη που μπορεί να σου προσφέρει η προβολή της εταιρείας σου στο Facebook, σε ενημερώνω πως η δημιουργία Facebook Page έχει μηδενικό κόστος! Το μόνο που χρειάζεται είναι μερικά λεπτά ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να ανανεώνεις το περιεχόμενο. Μπορείς να αναφέρεσαι στα νέα της επιχείρησής σου, ώστε να πληροφορείς τους ενεργούς χρήστες του Facebook, για τις ενέργειες και την εξέλιξη της εταιρείας σου! Αν ακολουθήσεις αυτή την τακτική τα έξοδα των ενεργειών που πραγματοποιείς κάθε μήνα για να προωθήσεις την επιχείρησή σου, θα μειωθούν. Και αυτό γιατί η δημιουργία Facebook Page και το περιεχόμενο που θα αναρτάς στην σελίδα Facebook της εταιρείας σου δεν έχουν κόστος! Το μόνο που χρειάζεται είναι να αποφασίσεις την εικόνα που θες να προβάλει η επιχείρησή σου!

Μπορείς να βρεις ένα στοχευμένο κοινό που ενδιαφέρεται για την υπηρεσία ή το προϊόν σου

Το ότι στο Facebook υπάρχουν συνολικά 2,19 δισεκατομμύρια χρήστες είναι μια πολύ καλή συνολική βάση για να αρχίσεις να δημιουργήσεις το κοινό σου! Γι’ αυτό πρέπει να έχεις υπόψιν σου ότι ένα μέρος όλων αυτών των ενεργών ατόμων, βρίσκεται στη χώρα σου ή -ακόμη πιο συγκεκριμένα- στην γειτονιά σου και πληροφορείται για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν παρόμοιο με το δικό σου! Σε αυτόν λοιπόν, τον χρήστη μπορείς να του δείξεις την επιχείρησή σου δημιουργώντας Facebook διαφημίσεις. Για να μπορέσεις, ωστόσο να φτιάξεις διαφημίσεις για την επιχείρησή σου, θα πρέπει να έχεις και μια Facebook Page.

Έχεις στατιστικά για τα Facebook Ads

Σε συνέχεια του στοχευμένου κοινού που μπορείς να αποκτήσεις μέσω των διαφημίσεων του Facebook όπως και του μειωμένου κόστους των συνολικών ενεργειών μάρκετιγνκ που σου προσφέρει αυτό το κοινωνικό μέσo δικτύωσης, μπορείς να έχεις και στατιστικά! Έχεις τη δυνατότητα να ελέγχεις καθημερινά το κόστος της κάθε σου διαδικτυακής ενέργειας, με αποτέλεσμα να έχεις γνώση αν τελικά οι online ενέργειες που πραγματοποιείς έχουν τα έσοδα που επιζητάς!

Αυξάνεις το traffic του site σου

Κύριος διαδικτυακός σου στόχος, μην ξεχνάς πως είναι να ενημερώσεις τους online χρήστες για την υπηρεσία ή το προϊόν σου. Αυτό σημαίνει πως μέσα από την σελίδα του Facebook, μπορούν να πάρουν κάποιες βασικές πληροφορίες, αλλά όλα τα στοιχεία για να κάνουν οποιαδήποτε ενέργεια για το προϊόν ή την υπηρεσία σου, θα την πραγματοποιήσουν μεσα από το site σου! Έτσι, τα post και τα blogs που αναρτάς στα social media ή που κάνεις διαφήμιση στο Facebook, μπορούν να λειτουργήσουν ως δίαυλοι επικοινωνίας των χρηστών με το site σου! Με άλλα λόγια, μπορεί ένα πολύ μεγάλο μέρος των χρηστών να οδηγείται με την βοήθεια του Facebook, στο website σου. Εκεί θα μπορούν να πραγματοποιήσουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας!

Μήπως, λοιπόν, να ξανασκεφτείς αν η η επιχείρησή σου χρειάζεται προβολή στο Facebook;

Μπορεί Επίσης Να Σας Αρέσουν