Πως να χάσεις τα κιλά που πήρες μέσα στις γιορτές

Από

Ήρθαν οι γιορτές, σε λίγο θα παρέλθουν, και μας άφησαν χαρά, γαλήνη, διασκέδαση, και…κάτι κιλά παραπάνω! Η γράφουσα πήρε και φέτος 4 κιλά! Τί θα κάνουμε όμως τώρα, που η ζυγαριά συνωμοτεί να μας χαλάσει την διάθεση και τα ρούχα μας δεν μας μπαίνουν; Υπάρχει τρόπος να χάσουμε αυτά τα κιλά, χωρίς να «ψωμολυσσάξουμε»! Επιχείρηση αδυνάτισμα: με τις κινήσεις που θα δούμε παρακάτω, ο Φεβρουάριος θα μας βρει όλους κορμάρες! – ε όχι, μην περιμένεις νωρίτερα και συ!

«Σελινιάσου!»

Θα ξεκινήσω μοιραζόμενη μαζί σου ένα τεράστιο μυστικό! Έχοντας δοκιμάσει πολλά ροφήματα, αποτοξινωτικά/αδυνατιστικά/λιποδιαλυτικά μπορώ να σου πω ότι η πλειονότητα αυτών απλά ΔΕΝ πίνεται! Για να μην μιλήσω για το ότι τα αποτελέσματα που υπόσχονταν δεν ήταν τελικά τα αναμενόμενα! Βρήκα όμως, ένα, (μία φορά) που πραγματικά με βοήθησε και να χάσω κιλά, και να ξεφουσκώσω. Μία λέξη. Σέλινο! Παίρνεις ένα ματσάκι σέλινο, (το πλένεις προφανώς), και κόβεις το κάτω μέρος που έχει χώματα. Στην συνέχεια, το βάζεις σε μια κατσαρόλα με νερό, να καλύπτει τελείως το σέλινο, και το αφήνεις να βράσει για 20-30 λεπτά. Προσθέτεις μπόλικο λεμόνι (πλήρως υγιεινό και χωρίς θερμίδες) και το νόστιμο ρόφημά σου είναι έτοιμο! (έχει γεύση λίγο σαν κοτόσουπα!) Αυτό λοιπόν το ρόφημα, το πίνεις 3 φορές την ημέρα, παράλληλα ευτυχώς με τα γεύματά σου, και τι θα γίνει δεν θα σου πω. Σε 3 ημέρες θα το δεις!

Θα πεις το νερό νεράκι

Σε ποιόν αρέσει να πίνει νερό; Πρέπει να έχω συναντήσει έναν μόνο άνθρωπο που του άρεσε πραγματικά, η αλήθεια είναι πως όλοι οι υπόλοιποι το κάνουμε λίγο πολύ σαν αγγαρεία. Ξέρεις όμως πόσο σημαντικό είναι για την αποτοξίνωση του οργανισμού, τον καθαρισμό του εντέρου και την απώλεια κιλών; Μεγάλη! Για να μη μιλήσω για την ευεργετική επίδρασή του στην κυτταρίτιδα…τί να κάνεις λοιπόν! Πηγαίνοντας στο γραφείο, πάρε μία κανάτα με νερό δίπλα σου και ένα ποτήρι. Γέμιζε το ποτήρι συνέχεια και βάζε το μπροστά σου. Πού θα πάει; Θα δεις ότι σιγά-σιγά θα αρχίσεις να πίνεις όλο και περισσότερο νερό – θέλοντας και μη. Βάλε σαν στόχο να τελειώνεις κάθε μέρα όταν φεύγεις από την δουλειά, αυτήν την κανάτα. Θα πηγαίνεις τουαλέτα λίγο παραπάνω, αλλά πίστεψέ με αξίζει τον κόπο.

Για σένα νοιάσου

Το ξέρω, είναι μεγάλη απόφαση, βαριέσαι, σε έχει καταβάλει ήδη η κούραση από την επιστροφή στην δουλειά. Αλλά παραδέξου το, ήδη έχεις αρχίσει να χάνεις την διάθεσή σου μαζί με την φόρμα σου. Το σώμα σου δεν σου αρέσει όσο πριν και σου λείπει λίγο (έλα λίγο!) αυτή η αδρεναλίνη και η αίσθηση μετά την γυμναστική. Να μοιραστώ μαζί σου κάποια καλά νέα, είναι μόνο η 1η μέρα δύσκολη, άντε λίγο και η 2η. Από εκεί και πέρα είναι σαν να μην έφυγες ποτέ από το πρόγραμμά σου, το σώμα σου «θυμάται» και θα νιώσεις μόνο ένα μικρό πιάσιμο στην αρχή. Την 3η μέρα θα πας χωρίς πολλή σκέψη και θα νιώθεις ότι έχεις επανέλθει στην φόρμα σου όπως πριν τις γιορτές! Ίσως κάτι που μπορεί να σε βοηθήσει, είναι να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό! Cross Functional Training, Yoga, κάτι καινούργιο, το οποίο να πας να κάνεις με μεγαλύτερη διάθεση φέτος!

Βόσκει ο γάιδαρος εκεί που τόνε δέσουν!

Την υψηλή θρεπτική αξία και την χαμηλή αντίστοιχα θερμιδική αξία της σαλάτας την ξέρουμε. Αυτό που ίσως έχεις υποτιμήσει, είναι πως επίσης έχει την ιδιότητα να σε φουσκώνει! Επειδή λοιπόν είναι εξαιρετικά δύσκολο από εκεί που «κατέβαζες» τα γουρουνόπουλα και τους κουραμπιέδες, να ξαναγυρίσεις αμέσως στις ποσότητες και τις γεύσεις φαγητού που είχες συνηθίσει να τρως, μην είσαι πολύ αυστηρή/ός με τον εαυτό σου. Εάν θες να φας μακαρόνια με κιμά, φάε. Εάν θες να φας σουβλάκι/pizza φάε. Αλλά. Θα κάνουμε μία συμφωνία! Πριν από οτιδήποτε φας, θα τρως οπωσδήποτε μια μεγάλη πιατέλα σαλάτα! Άντε και με λίγη σος. Αφού λοιπόν έχεις φάει την σαλάτα (και έχεις σκάσει) μπορείς να φας μία μικρή – λογικά – ποσότητα από αυτό που ήθελες. Έτσι δε θα περάσεις από την  φάση της απόλυτης λιμοκτονίας, και οι λιγότερες θερμίδες θα έχουν επίδραση στο βάρος σου πιο ομαλά και σταδιακά. (Είπαμε δε θα πάμε και στο GNTM τον Ιανουάριο!)

Όποιος νύχτα περπατεί…

Ένας σημαντικός λόγος που παίρνουμε κιλά τις γιορτές, είναι ότι οι περισσότεροι τρέχουμε από τραπέζι σε τραπέζι, από πάρτυ σε πάρτυ, κ.ο.κ. με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε και πολύ και ανθυγιεινό φαγητό, αλλά και ποτό. Εάν λοιπόν τώρα, ενόψει πάλι κάποιων ονομαστικών εορτών και των Θεοφανίων, εσύ πάρεις «σβάρνα» τίποτα μεζεδοπωλεία, ή πας σε κανένα μπουζούκι και κατεβάσετε ένα μπουκάλι πάλι, είναι λογικό να μην επιτύχεις το στόχο σου. Ήρεμα πράγματα αυτό το Σαβ/κο…δεν λέω να μην βγεις, κανονίστε να πάτε για ένα χαλαρό ποτό και διάλεξε να πιείς κάτι κάπως πιο διαιτητικό – ένα ποτήρι λευκό κρασί για παράδειγμα. Ευκαιρία να χαλαρώσεις και λίγο στο σπίτι, να ανασυγκροτηθείς, να μαγειρέψεις κάτι γευστικό αλλά υγιεινό, (να κάνεις και καμιά δουλειά) και να απολαύσεις τον παγετό που έρχεται δίπλα στο τζάκι – ή στην σόμπα αν δεν έχεις. Καλή επιτυχία!

Μπορεί Επίσης Να Σας Αρέσουν

Αφήστε ένα Σχόλιο