Πως να φτιάξετε ένα καλό επαγγελματικό προφίλ για την προώθησή σας

Από

Είναι πλέον γνωστό τοις πάσι, πως εάν θέλει ένας επιχειρηματίας να δει τις επενδύσεις του να αποφέρουν καρπούς, πρέπει να έχει δυνατή παρουσία στο διαδίκτυο. Έχουν παρέλθει οι εποχές που αρκούσε για ένα μαγαζί να έχει καλά προϊόντα και καλή εξυπηρέτηση για να έχει δουλειά. Οι καιροί έχουν δυσκολέψει πάρα πολύ, και πλέον εννοείται πως θα προσφέρει μια επιχείρηση καλής ποιότητας προϊόντα/υπηρεσίες, εννοείται πως θα τα προσφέρει σε καλές τιμές και εννοείται πως η εξυπηρέτηση των πελατών της θα είναι άψογη. Παρόλα αυτά, όλα τα παραπάνω δεν εγγυώνται πως η επιχείρηση θα έχει σταθερή πελατεία και μακροπρόθεσμη πορεία. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, πλέον τοποθετείται στο διαδίκτυο, και συγκεκριμένα στα Social Media (Facebook, Instagram, Foursquare), στην Paid διαφήμιση, στο internet site της επιχείρησης και στα sites-πλατφόρμες που προβάλλεται, όπως το 11888 giaola. Το πιο κρίσιμο λοιπόν σημείο – και η αφετηρία – για την προβολή αυτή είναι ένα καλό επαγγελματικό προφίλ.

Λογότυπο και Φωτογραφίες

Τα πρώτα πράγματα που θα χρειαστεί να συμπληρώσετε σε μία διαδικτυακή πλατφόρμα είναι το λογότυπο και οι φωτογραφίες της επιχείρησής σας. Θα τις δουν μπαίνοντας στη σελίδα σας οι πελάτες και θα αποκτήσουν μία πρώτη γεύση της επιχείρησής σας. Είναι λοιπόν σκόπιμο, να μην παραμελήσετε αυτό το κομμάτι και να του δώσετε την δέουσα προσοχή. Καλό θα ήταν να προσλάβετε ένα φωτογράφο (ή κάποιον φοιτητή για να σας έρθει πιο οικονομικά) και να του ζητήσετε να σας κάνει μία επαγγελματική φωτογράφιση στο χώρο σας και ενδεχομένως του προσωπικού σας. Προσθέτει αρκετή αξία να υπάρχουν και φωτογραφίες που να απεικονίζουν το κατάστημά σας εν δράσει, όπως για παράδειγμα, εάν είστε κομμωτήριο, φωτογράφιση κατά τη διάρκεια ενός χτενίσματος.

Ένα βήμα παραπέρα, αλλά που δε θα μετανιώσετε, είναι να ανεβάσετε ένα video μιας διαδικασίας-υπηρεσίας στο κατάστημά σας, ή να τραβήξετε ένα Video περιήγησης 360 μοιρών. Οι πελάτες εμφανίζουν μία ιδιαίτερη αδυναμία σε οπτικό και multimedia υλικό.

Ποιοι Είστε;

Στην πραγματικότητα, ακριβώς αυτή την ερώτηση καλείται να απαντήσει ο επιχειρηματίας, όταν γράφει μία επαγγελματική περιγραφή. Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας, ότι ο υποψήφιος πελάτης δεν μας ήξερε και από χθες, είναι πολύ πιθανό να μην έχει ακούσει τίποτα για την επιχείρησή μας και αυτή να είναι η πρώτη του επαφή μαζί μας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό, να τον εισάγουμε στην επιχείρησή μας προσφέροντάς του επαρκείς, ακριβείς και πλούσιες πληροφορίες.

Είναι σημαντικό να μιλήσουμε για την ιστορία μας, πόσα χρόνια δραστηριοποιούμαστε στον κλάδο μας, εάν έχουμε κάποια παράδοση την οποία διατηρούμε. Επίσης, εδώ θα μιλήσουμε για το όραμά μας – πού φιλοδοξούμε να δούμε την επιχείρησή μας σε αρκετά χρόνια από τώρα – καθώς και για την στρατηγική που ακολουθούμε και για τις αξίες μας. Τί μας κάνει να ξεχωρίζουμε από άλλες επιχειρήσεις του κλάδου; Ποια είναι τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα; Γιατί ο πελάτης να διαλέξει εμάς και όχι κάποια άλλη επιχείρηση;

Υπηρεσίες και Προϊόντα

Στη συνέχεια, θα αναφερθούμε στα προϊόντα ή στις υπηρεσίες μας. Εδώ θα κάνουμε μία λίστα με τον πλήρη τιμοκατάλογό μας, ενημερώνοντας τους πελάτες μας τί ακριβώς προσφέρουμε. Σε αυτό το σημείο, είναι σκόπιμο να γράψουμε ένα τίτλο για το προϊόν/υπηρεσία μας, καθώς και μία περιγραφή. Στην περιγραφή έχει νόημα να δώσουμε κάποιες επιπλέον πληροφορίες, όπως τί υλικά χρησιμοποιούμε, πόση διάρκεια έχει για παράδειγμα μία θεραπεία, πόσο διαρκεί το αποτέλεσμά της, ή ακόμη και να δώσουμε κάποιες διευκρινίσεις. Για το παράδειγμα του κομμωτηρίου μας, θα μπορούσε να είναι η υπηρεσία «λούσιμο-χτένισμα» και να δίνουμε πληροφορίες όπως «για μεσαίο μήκος μαλλιών», «με προϊόντα Kerastase», «περιλαμβάνει χτενίσματα όπως πλεξούδα, ίσιωμα, μπούκλες» κ.ο.κ.

Σημασία δεν έχει τί λες αλλά πώς το λες

Ένας γενικός κανόνας για οποιαδήποτε επικοινωνία μας προς υποψήφιους πελάτες, είτε πρόκειται για την περιγραφή της επιχείρησής μας, είτε πρόκειται για την περιγραφή μιας υπηρεσίας, είναι να προσφέρουμε πλούσιο και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Το ίδιο πράγμα μπορεί πολύ εύκολα να ειπωθεί με τρόπο που να μην τραβήξει την προσοχή και να περάσει απαρατήρητο, και με τρόπο που να μείνει στον πελάτη και να τον προσελκύσει να μάθει περισσότερα.

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα από την πλατφόρμα μας, από ινστιτούτα μασάζ. Υπάρχουν ινστιτούτα που προσφέρουν «χαλαρωτικό μασάζ» και το περιγράφουν ως «διάρκειας 45’». Υπάρχει όμως και ινστιτούτο μασάζ που προσφέρει την ίδια υπηρεσία και την περιγράφει ως εξής: “Δεν υπάρχει τίποτα πιο ευεργετικό για το σώμα, το μυαλό και το πνεύμα από ένα χαλαρωτικό μασάζ. Αυτό το είδος του μασάζ είναι το πιο διαδεδομένο παγκοσμίως διότι οι τεχνικές του είναι απαλές, διεγείρουν το νευρικό και μυϊκό σύστημα καταπολεμώντας τον πόνο και το άγχος. Είναι ικανό να επιφέρει ψυχική και πνευματική γαλήνη και αν η εφαρμογή του γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα τα αποτελέσματα είναι απείρως μεγαλύτερα και ο οργανισμός λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.” Όπως μπορείτε να φανταστείτε, το δεύτερο ινστιτούτο δέχεται πολύ περισσότερα αιτήματα για ραντεβού από πελάτες. Γιατί: Διότι πρόβαλε και διαφήμισε την «αξία» της υπηρεσίας, πολύ πιο αποτελεσματικά.

Είμαστε παντού

Όλα τα παραπάνω κεφάλαια, χρειάζονται μεγάλη προσοχή, φαντασία, διάθεση και φροντίδα από τον επιχειρηματία. Αφού έχετε φτιάξει το σκελετό για την προβολή της επιχείρησής σας, προσπαθήστε να «φαίνεστε» παντού. Μέσα από το site σας, το Facebook, το 11888 giaola, άλλες πλατφόρμες όπου μπορείτε να προβληθείτε, μέσα από συνεργασίες, με banners, με διαγωνισμούς, με προωθητικές ενέργειες, με δείγματα, ότι μπορείτε να φανταστείτε. Ποτέ δεν είναι κακό να εμφανιζόμαστε σε πολλά σημεία και να έχουμε την ευκαιρία να μας γνωρίσει ένας καινούργιος πελάτης, οπότε όσο μπορείτε, ξανοιχτείτε!

Μπορεί Επίσης Να Σας Αρέσουν