Πώς να κάνεις διαφήμιση στο Facebook μόνος σου: 4 βήματα για σωστή digital προβολή της επιχείρησής σου

Όπως όλοι οι επιχειρηματίες, έτσι και εσύ, γνωρίζουμε πως είσαι ανάμεσα στο δίλημμα της παραδοσιακής και διαδικτυακής διαφήμισης! Επίσης, αναγνωρίζουμε πως στα social media, η

διαφήμιση στο Facebook

παίζει κεντρικό ρόλο στην επιρροή του κοινού, με αποτέλεσμα οι εταιρείες να την χρησιμοποιούν ως δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες. Και το ίδιο ξέρουμε, πως θες να κάνεις και εσύ…αλλά χωρίς βοήθεια!

Ο τρόπος με τον οποίο θα δημιουργήσεις τη

διαφήμιση στο Facebook

, είναι κάτι αρκετά πιο περίπλοκο από αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Ειδικά μετά από τις ανακοινώσεις του Facebook για την αλλαγή του αλγόριθμου, είναι γνωστό ότι μικρότερο ποσοστό των followers θα μπορούν να βλέπουν οργανικά τις αναρτήσεις, οπότε η διαφήμιση είναι σημαντική για σένα!

Ωστόσο, όσο πιο σωστά στήσεις τη διαφήμισή σου τόσο πιο μικρό θα είναι το ποσό που θα διαθέσεις για να προβληθείς και τόσα περισσότερους εν δυνάμει πελάτες θα βρεις στα social media. Ποια είναι, λοιπόν, τα βασικά βήματα που πρέπει να κάνεις για να έχεις μια σωστή digital προβολή της επιχείρησής σου και πως μπορείς να κάνεις απλά, οικονομικά και εύκολα Facebook διαφήμιση μόνος σου;

Διάλεξε ποιος είναι ο στόχος σου

Προφανώς ο στόχος σου είναι να κάνεις μια διαφήμιση που θα μπορέσει να σε φέρει πιο κοντά στους πελάτες σου. Ωστόσο, για τη στρατηγική διαφημίσεων του Facebook αυτό είναι πολύ γενικό. Οπότε πρέπει να έχεις συγκεκριμενοποιήσει το στόχο σου ώστε να επιτύχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, στην καλύτερη τιμή και στο μικρότερο χρονικό διάστημα. Τι σημαίνει αυτό;

Καθόρισε ποιος είναι ο στόχος σου! Θέλεις να αυξήσεις την απήχηση των δημοσιεύσεών του Facebook Page, να αποκτήσεις περισσότερα likes ή να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του site σου; To Facebook σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις το είδος του στόχου που επιθυμείς για να έχεις και το αντίστοιχο αποτέλεσμα.

Επίλεξε όσα χαρακτηρίζουν το αγοραστικό σου κοινό

Έχεις μια επιχείρηση και σίγουρα γνωρίζεις εκ των προτέρων, ποια είναι τα ενδιαφέροντα των ατόμων που επιλέγουν το προϊόν ή την  υπηρεσία σου! Και αυτό έχει μεγάλη αξία για το Facebook. Γιατί; Γιατί όσο πιο συγκεκριμένο είναι το κοινό σου, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να πωλήσεις το προϊόν σου. Π.χ. Αν έχεις ένα γυμναστήριο, τότε θα στοχεύσεις στα άτομα που ασχολούνται με την γυμναστική και την υγιεινή διατροφή κ.ο.κ.

Επίσης, σημαντικός παράγοντας για να συγκεκριμενοποιήσεις το κοινό σου είναι η ηλικία και η τοποθεσία. Αν το κατάστημά σου είναι στο κέντρο της Αθήνας, τότε μπορείς να στοχεύσεις τις γύρω περιοχές. Αν έχεις ένα κέντρο για manicure και pedicure, θα στοχεύσεις σε γυναίκες μέχρι μια συγκεκριμένη ηλικία. Οπότε, γίνε σαφής στα ενδιαφέροντα, την ηλικία, την τοποθεσία και το φύλο, και δεν θα χάσεις!

Κάνε Α/Β testing για να σιγουρευτείς για τα βήματά σου

Όσα περισσότερα τεστ πραγματοποιήσεις, τόσα περισσότερα θα καταλάβεις για την συμπεριφορά των ατόμων που θες να στοχεύσεις. Μπορείς, για παράδειγμα, να φτιάξεις μια διαφήμιση στο Facebook με το ίδιο θέμα και την ίδια στόχευση αλλά με διαφορετική εικόνα. Όπως έχουμε ξαναπεί η εικόνα παίζει σημαντικό ρόλο για την ενέργεια που εν τέλει θα κάνουν οι χρήστες του διαδικτύου, γι’ αυτό θα πρέπει να ανακαλύψεις τι ταιριάζει περισσότερο στη φιλοσοφία της εταιρείας σου και τι επηρεάζει περισσότερο το κοινό σου! Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να πετύχεις περισσότερα clicks στη διαφήμισή σου, οπότε περισσότερα άτομα θα δουν το προϊόν σου ή θα μεταβούν στην ιστοσελίδα σου. Τέλος, μην ξεχνάς πως μπορείς να κάνεις A/B testing στο λεκτικό που έχεις χρησιμοποιήσει για να περιγράψεις το προϊόν ή την υπηρεσία που προσπαθείς να προωθήσεις!

Έχε συγκεκριμένο προϋπολογισμό και χρονοδιάγραμμα

Αν μέχρι τώρα δεν είχες κάποια επαφή με τη διαφήμιση στο Facebook, σου προτείνουμε να μην χρησιμοποιήσεις μεγάλο διαφημιστικό budget, μέχρι να εξοικειωθείς με το διαφημιστικό σου λογαριασμό, να ανακαλύψεις τα ενδιαφέροντα του κοινού σου και να βγάλεις συμπεράσματα για τις εικόνες των διαφημίσεων αλλά και το ύφος των γραπτών σου, με βάση τα A/B testing. Όταν θα περάσει ένα χρονικό διάστημα που θα αισθάνεσαι πως μπορείς να διαθέσεις υψηλότερο ποσό για τη διαδικτυακή σου διαφήμιση, κάνε το βαθμιαία.

Αν θες να μάθεις και άλλα tips που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις μια αξιόπιστη digital προβολή, μπορείς να δεις και άλλα επιχειρηματικά θέματα εδώ.

Μπορεί Επίσης Να Σας Αρέσουν