Πως να προωθήσεις την επιχείρησή σου χρησιμοποιώντας τα social media;

Εν έτει 2018 τα

μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, αλλάζοντας ριζικά την αγοραστική συμπεριφορά αλλά και την στάση των επιχειρηματιών.

Αν, λοιπόν, ένα από τα βασικά ερωτήματα που ταλανίζουν την επιχειρηματική σου σκέψη είναι

πως να προωθήσεις την επιχείρησή σου

, τότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνεχίσεις την ανάγνωση του άρθρου και να ενημερωθείς για τους τρόπους που μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα social media ώστε να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα: πελάτες.

Απόκτησε ενεργή και σταθερή παρουσία στα social media

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Γι’ αυτό το λόγο το πρώτο βήμα για να προωθήσεις την επιχείρησή σου είναι να ξεκινήσεις να ασχολείσαι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  Κοινώς: Δημιούργησε λογαριασμό στο Facebook, το Instagram, το Twitter και όποια άλλα social media κανάλια θεωρείς πως ταιριάζουν στην φιλοσοφία της εταιρείας σου. Έρευνες έχουν δείξει πως το 77% μικρομεσαίων επιχειρήσεων χρησιμοποίησε το Facebook ως πλατφόρμα για την επίτευξη των στόχων τους.  Άρα θα μπορούσε να είναι μια καλή αρχή και για εσένα!

Θέτοντας τον εαυτό σου, ως μέρος των κοινωνικών δικτύων, αυτομάτως μπορείς να προσεγγίσεις όσους ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Ωστόσο, σημαντικό θεωρείται το γεγονός πως η παρουσία σου στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης πρέπει να είναι σταθερή και συνεπής. Το κοινό των

social media

εξοικειώνεται με την παρουσία του περιεχομένου της επιχείρησής σου, με αποτέλεσμα η μη σταθερή παρουσία να μην φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ανανέωσε, λοιπόν, το περιεχόμενο των καναλιών σου σε τακτά χρονικά διαστήματα και δημιούργησε σχέσεις εμπιστοσύνης με το αγοραστικό κοινό.

Δημιούργησε μοναδικό περιεχόμενο που εξιτάρει την περιέργεια των καταναλωτών

Το quality content αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες που θα κάνει την επιχείρησή σου να διαφοροποιηθεί μέσα στην πληθώρα των πληροφοριών που κυριαρχούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά το ποιοτικό και συνάμα μοναδικό περιεχόμενο, τόσο των blogs της ιστοσελίδας σου, όσο και των post που αναρτάς στα social media, έχει περισσότερες πιθανότητες να κοινοποιηθεί από το κοινό. Τα περισσότερα shares, δίνουν περισσότερες προβολές στο περιεχόμενό σου, άρα και περισσότερες πιθανότητες αγοραστικής διαδικασίας.

Αν ο προβληματισμός σου έγκειται στο τι ακριβώς θα αναρτήσεις, μπορείς αρχικά να δημιουργήσεις ένα ημερολόγιο με τα νέα και τις πληροφορίες που θα ήθελες να γνωρίζουν οι εν δυνάμει πελάτες σου. Αν ο προβληματισμός σου είναι εντονότερος, μπορείς να συμβουλευτείς έναν content creator που θα σε καθοδηγήσει για το τι ακριβώς πρέπει να προβάλεις ώστε να προωθήσεις αποτελεσματικά την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο.

Χρησιμοποίησε εικόνες που τραβούν το ενδιαφέρον

«Μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις» και στον χώρο των social media, αυτό αποτελεί μια πραγματικότητα. Οι πρωτότυπες εικόνες, παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία μιας σωστής εταιρικής και διαδικτυακής εικόνας για μια επιχείρηση. Είναι το πρώτο στοιχείο που θα προσέξει ο ενδιαφερόμενος πελάτης κατά την διάρκεια ενός γρήγορου scroll στο κινητό του, που μπορεί να διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα. Στόχος σου είναι να τον κάνεις να σταματήσει στη δική σου εικόνα και πολύ πιθανόν -αν αυτό επαναληφθεί μερικές φορές- να χρησιμοποιήσει εν τέλει την υπηρεσία ή το προϊόν σου. Αφιέρωσε, λοιπόν, μερικά λεπτά για να βρεις μια ιδιαίτερη εικόνα που να περιγράφει αυτό ακριβώς που επιθυμείς.

Οδήγησε το κοινό σου στο site σου

Δεν πρέπει να ξεχνάς πως τα social media είναι τα κανάλια που θα σε βοηθήσουν να στρέψεις τους εν δυνάμει καταναλωτές στο διαδικτυακό σου μαγαζί: το site σου! Γι’ αυτόν το λόγο, μην ξεχνάς πως τα url πάνω από τα εντυπωσιακά post ή τα blog που κοινοποιείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να οδηγούν τους followers στην ιστοσελίδα σου. Και αυτό, διότι στον συγκεκριμένο κυβερνοχώρο θα πραγματοποιηθεί η διαδικτυακή αγορά ή η τηλεφωνική επικοινωνία με την επιχείρησή σου. Όσα περισσότερα άτομα επισκέπτονται το site σου, τόσες περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να ολοκληρωθεί η αγορά.

Συγκεκριμενοποίησε το κοινό σου

Στο διαδικτυακό γίγνεσθαι υπάρχει πληθώρα χρηστών. Σίγουρα κάποιοι από αυτούς ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σου και κάποιοι άλλοι όχι. Αυτό που πρέπει να κάνεις όμως είναι να απευθύνεσαι στα άτομα που έχουν τα χαρακτηριστικά που θεωρείς ότι ταιριάζουν με το προϊόν σου ή που θα επιθυμούσαν να το βρουν. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα e-shop αθλητικών παπουτσιών, τότε το κοινό σου μπορεί να αποτελείται από άτομα που ασχολούνται με την γυμναστική ή την υγιεινή διατροφή, καθώς υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν αθλητικά παπούτσια. Η δημιουργία ενός target group θα σε βοηθήσει vα αυξήσεις τις πιθανότητες διαδικτυακής αγοράς, ενώ ταυτόχρονα θα σε βοηθήσει και στη δημιουργία συγκεκριμένου περιεχομένου.

Αξιοποίησε τις διαφημιστικές δυνατότητες που σου προσφέρουν τα social media

Αν έχεις ξεκαθαρίσει ποια άτομα ενδιαφέρονται περισσότερο για το προϊόν ή την υπηρεσία σου, τότε το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσεις διαφημιστικές καμπάνιες που απευθύνονται σε αυτά τα άτομα. Όταν οι χρήστες των social media δουν μια διαφήμιση με θέματα του ενδιαφέροντός τους είναι πολύ πιθανόν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία ή να κάνουν απευθείας την ολοκλήρωση της online αγοράς. Για να μεταφραστεί, όμως, το διαφημιστικό budget που θα διαθέσεις σε πωλήσεις, θα πρέπει να έχεις ακολουθήσει όλα τα παραπάνω βασικά βήματα. Σου υπενθυμίζουμε πως για να φανούν τα αποτελέσματα των ενεργειών σου, θα πρέπει να είσαι συνεπής και σταθερός στην χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αν θεωρείς πως χρειάζεσαι επιπλέον πληροφόρηση για να προωθήσεις την επιχείρησή σου, ενημερώσου από το  blog του 11888 για

επιχειρηματικά θέματα

εδώ.

Μπορεί Επίσης Να Σας Αρέσουν