Δεν υπάρχει ενεργή σύνδεση internet!
Παρακαλούμε ελέγξτε την σύνδεσή σας.

Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Άνοιγμα σε PDF αρχείο

Εκτύπωση

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 11888 (Data Privacy Notice)

Ο Όμιλος ΟΤΕ θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και τηρεί την αρχή της διαφάνειας αναφορικά με την επεξεργασία τους. Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε γενικά σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από τον ΟΤΕ και την COSMOTE, παρακαλούμε διαβάστε το κείμενο της Γενικής Ενημέρωσης αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice), που μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Μέσω της ιστοσελίδας 11888.gr (εφεξής Ιστοσελίδα) και της αντίστοιχης εφαρμογής 11888 giaola (εφεξής Εφαρμογή) παρέχονται υπηρεσίες προβολής επαγγελματιών (π.χ. τεχνικών, αισθητικών) και κλεισίματος ραντεβού από τους εγγεγραμμένους χρήστες, καθώς και υπηρεσίες ονομαστικού καταλόγου (εφεξής οι Υπηρεσίες). Με το παρόν κείμενο επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ειδικά αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων κατά την χρήση των Υπηρεσιών, που παρέχονται τόσο μέσω της Ιστοσελίδας όσο και μέσω της Εφαρμογής.

  1. Ποια είναι η ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα;

    Υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι η εταιρεία ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ A.E (“ΟΤΕ”), με έδρα το Μαρούσι Αττικής (Λεωφ. Κηφισίας αρ.99) με τηλέφωνο επικοινωνίας 13888 για οικιακούς πελάτες ή 13818 για εταιρικούς πελάτες.

  2. Με ποιον μπορείτε να επικοινωνείτε για θέματα που αφορούν την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;

    Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να στείλετε e-mail στο customerprivacy@cosmote.gr ή fax στο 2102511888 ή επιστολή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE, Λ. Κηφισίας 99, 15124, Μαρούσι» με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων» συνοδευόμενα από αντίγραφο της ταυτότητάς σας και αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό σύνδεσης του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου σας.

  3. Ποιες κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε κατά την χρήση της Υπηρεσίας και για ποιο σκοπό ;

    Για την παροχής της Υπηρεσίας σε επαγγελματίες, οι οποίοι επιθυμούν να προβληθούν μέσω της Ιστοσελίδας και της Εφαρμογής συλλέγουμε ή/και επεξεργαζόμαστε:

    Δεδομένα που παρέχετε για την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω συμπλήρωσης αίτησης σε φυσικό κατάστημα και συγκεκριμένα:

    • Στοιχεία επιχείρησης (Επωνυμία, Επάγγελμα, Α.Φ.Μ, ΔΟΥ, Οδός, Τηλέφωνο – σταθερό, προϊόν ή υπηρεσία για την οποία ο επαγγελματίας επιθυμεί να προβληθεί)
    • Στοιχεία προβολής της επιχείρησης, τα οποία αν και δεν αποτελούν καταρχάς προσωπικά δεδομένα, εντούτοις ενδέχεται να αναφέρονται σε κάποιο φυσικό πρόσωπο/επαγγελματία (Λογότυπο Επιχείρησης, Διακριτικός τίτλος, Επωνυμία, Δημόσιο Όνομα Χρήστη (url), Επαγγελματική κατηγορία, Διεύθυνση, Τηλέφωνο επικοινωνίας (κινητό), Τηλέφωνο επικοινωνίας (σταθερό), E-mail, Website, Social Media, Σύντομη περιγραφή επιχείρησης, Περιγραφή επιχείρησης
    • Στοιχεία Λογαριασμού (Όνομα, Επώνυμο, E-mail, Τηλέφωνο -κινητό)

    Οι ως άνω πληροφορίες δεν αποτελούν καταρχάς προσωπικά δεδομένα, καθώς αναφέρονται σε επιχειρήσεις/επαγγελματίες, εντούτοις ενδέχεται να αποκαλύπτουν πληροφορίες αναφορικά με φυσικά πρόσωπα πχ τον ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης (πχ το τηλέφωνο επικοινωνίας με μια επιχείρηση είναι το ίδιο με το προσωπικό τηλέφωνο του ιδιοκτήτη της) και για τον λόγο αυτό περιλαμβάνονται στην παρούσα ενημέρωση.

    Για την παροχή της Υπηρεσίας σε Εγγεγραμμένους χρήστες συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε:

    • Δεδομένα που είναι απαραίτητα για τη εγγραφή χρήστη μέσω της δυνατότητας single sign-on COSMOTE ID Για περισσότερες πληροφορίες για το COSMOTE ID μπορείτε να ανατρέξετε στην πολιτική Ενημέρωσης Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του COSMOTE ID https://www.cosmote.gr/pdf/TermsConditions/dpn_cosmote_id.pdf
    • Δεδομένα που μας παρέχετε για το κλείσιμο ραντεβού στις υπηρεσίες, που είναι διαθέσιμες στην Ιστοσελίδα και την Εφαρμογή: Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Αριθμό κινητού, Αριθμό σταθερού τηλεφώνου, Email
    • Δεδομένα που συμπληρώνετε στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στην Ιστοσελίδα, για την εξυπηρέτηση και διαχείριση του αιτήματός σας:Ονοματεπώνυμο, Επωνυμία/Διακριτικός Τίτλος, email, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας), καθώς και το περιεχόμενο του αιτήματος/ ερωτήματος που μας υποβάλλετε.

      Οι ανωτέρω κατηγορίες προσωπικών δεδομένων υπόκειντα σε επεξεργασία από τον ΟΤΕ με σκοπό την παροχή των Υπηρεσιών της Εφαρμογής και της Ιστοσελίδας στους συνδεδεμένους χρήστες (άρθρο 6 παρ. 1 περ. β του ΓΚΠΔ)

    Περαιτέρω με βάση το έννομο συμφέρον μας και ειδικότερα με σκοπό τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας της Ιστοσελίδας και της Εφαρμογής (άρθρο 6 παρ.1 περ. στ του ΓΚΠΔ) επεξεργαζόμαστε τα εξής:

    • Δεδομένα που προκύπτουν από τη χρήστη της Υπηρεσίας μέσω της Ιστοσελίδας και της Εφαρμογής: όνομα χρήστη, ώρα και διάρκεια σύνδεσης, μέσο σύνδεσης (web, app, κλπ.), ενεργό πακέτο, αναβάθμιση, ή κατάργηση πακέτου, κατανάλωση, διαθέσιμος χώρος, είδος ραντεβού/υπηρεσίας, συχνότητα παραγγελιών, προτιμήσεις καταστημάτων/επαγγελματιών, περιοχές κάλυψης, κόστος παραγγελιώμ/προσφερόμενων υπηρεσιών). Η συγκεκριμένη επεξεργασία, που αποστκοπεί στη βελτίωση της παρεχόμενης Υπηρεσίας μέσω της εφαρμογής και της Ιστοσελίδας, και βασίζεται στο έννομο συμφέρον μας είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς. Παρ'όλα αυτά μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δηλώσετε την αντίρρησήσας στο συγκεκριμένο είδος επεξεργασίας, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα με τους τρόπους που αναφέρονται στην ενότητα 9 της παρούσας ενημέρωσης.

    • Τέλος, με βάση την συγκατάθεσή σας (άρθρο 6 παρ. 1 περ. α'), επεξεργαζόμαστε:

    • Δεδομένα που προκύπτουν από τη χρήση των συντομεύσεων προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Twitter, Instagram και το διαδικτυακό τόπο αναπαραγωγής video Youtube. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις συντομεύσεις αυτές για να συστήσετε τα προϊόντα μας στους φίλους σας. Ο ΟΤΕ αναλαμβάνει την κοινοποίηση του περιεχομένου στην εκάστοτε πλατφόρμα, η οποία θα έχει το ρόλο του Υπευθύνου Επεξεργασίας.
      Για να εξασφαλίσουμε ότι έχετε τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων σας, αυτά στέλνονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο εφόσον εσείς το επιλέξετε. Σε αυτήν την περίπτωση ενδέχεται να προωθηθούν στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεδομένα, όπως η IP διεύθυνσή σας, πληροφορίες για τον φυλλομετρητή (browser), το λειτουργικό σύστημα και την ανάλυση της οθόνης του υπολογιστή σας, η διεύθυνση της ιστοσελίδας που επισκέπτεστε αλλά και της προηγούμενης ιστοσελίδας, εάν οδηγηθήκατε στην παρούσα με link (referrer) από την προηγούμενη κτλ. Την επόμενη φορά, που θα επισκεφτείτε την Ιστοσελίδα ή την Εφαρμογή του 11888 giaola θα σταλούν δεδομένα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μόνο εφόσον το επιλέξετε.

    Τέλος, έχετε τη δυνατότητα να χρησιμποιείτε την Υπηρεσία και χωρίς να πραγματοποιήσετε εγγραφή. Στην περίπτωση αυτή διατηρούμε το τηλέφωνο επικοινωνίας σας με σκοπό την ολοκλήρωση του ραντεβού σας.


  4. Προσβάσεις (permissions) της Εφαρμογής

    Η Εφαρμογή ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα στο οποίο είναι εγκατεστημένη, ενδέχεται να απαιτεί ή να ζητήσει προαιρετική πρόσβαση στα ακόλουθα δεδομένα της τερματικής συσκευής του συνδρομητή για να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει:

    • Δεδομένα θέσης(GPS) με σκοπό την απεικόνιση του στίγματός σας στον χάρτη, καθώς και την ενημέρωσή σας μέσω της Εφαρμογής για προσφορές στην περιοχή σας, εφόσον μας έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας, όπως περιγράφεται στο σημείο 7.
    • Εξωτερική μνήμη:Απαιτείται πρόσβαση για την επιλογή φωτογραφίας από τη βιβλιοθήκη φωτογραφιών σε περιπτώσεις που ο χρήστης θέλει να ανεβάσει κάποια/ες φωτογραφία/ες για τη δημιουργία Αιτήματος προς τους συνεργαζόμενους επαγγελματίες με το 11888 giaola.
    • Internet:Η εφαρμογή απαιτεί την πρόσβαση στο internet ώστε να επικοινωνεί με τα συστήματα του OTE και να εμφανίζει τις πληροφορίες που σας αφορούν (π.χ. σύνδεση μέσω του COSMOTE ID, λήψη αποτελεσμάτων αναζήτησης επαγγελματιών/υπηρεσιών, αιτήματα, κλείσιμο ραντεβού κ.α.).

  5. Εμφάνιση Ειδοποιήσεων (push notifications)

    Η εφαρμογή στέλνει ειδοποιήσεις στη συσκευή σας προκειμένου να ενημερωθείτε για θέματα της Υπηρεσίας που έχετε ζητήσει (π.χ. υπενθύμιση ραντεβού). Επιπλέον, σε περίπτωση που έχετε δώσει την συναίνεσή σας για την δημιουργία εξατομικευμένου προφίλ, όπως περιγράφεται στο σημείο 7 ενδέχεται να λαμβάνετε εξατομικευμένες προσφορές ή/και διαφημίσεις με την μορφή ειδοποιήσεων.
    Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις, μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη συγκεκριμένη δυνατότητα από τις ρυθμίσεις της συσκευής σας

  6. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

    Ο ΟΤΕ διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα των εγγεγραμμένων Χρηστών για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργός ο λογαριασμός τους στο 11888.gr. Μετά την διαγραφή του λογαριασμού τα δεδομένα των εγγεγραμμένων χρηστών διαγράφονται. Ως εγγεγραμμένοι Χρήστες νοούνται οι επισκέπτες που ολοκληρώνουν την διαδικασία εγγραφής με σκοπό την χρήση της λειτουργίας κλεισίματος ραντεβού με επαγγελματίες της επιλογής τους.

    Σε περίπτωση που υπάρχει ληξιπρόθεσμη οφειλή σας ή εάν κάποιο ραντεβού σας δεν έχει ακόμα πραγματοποιηθεί ή έχετε υποβάλλει κάποιο παράπονο αναφορικά με την χρήση του 11888.gr ή της Εφαρμογής, ο ΟΤΕ ενδέχεται να διατηρήσει προσωπικά σας δεδομένα ακόμα και μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λύση ή λήξη του συμβολαίου σας έως τη διευθέτηση κάθε εκκρεμότητας από την χρήση του 11888.gr.

    Τα δεδομένα που μας παρέχετε για την εξυπηρέτηση σας και διαχείριση αιτημάτων σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας της Εφαρμογής ή της ιστοσελίδας διατηρούνται για 12 μήνες.

    Για τους προβαλλόμενους επαγγελματίες ή επιχειρήσεις τα προσωπικά δεδομένα διατηρούνται για όσο διάστημα είναι ενεργή η σχετική σύμβαση, που έχουν υπογράψει με τον ΟΤΕ .Σε περίπτωση λύσης ή λήξης του συμβολαίου σας μαζί μας τα δεδομένα σας διαγράφονται από τα συστήματά μας μετά από 14 μήνες.

    Αναφορικά με τα δεδομένα που προκύπτουν κατά τη χρήση της Υπηρεσίας, όπως αυτά περιγράφονται ανωτέρω αυτά διατηρούνται για 14 μήνες χωρίς δυνατότητα ανάκτησης μέσω της COSMOTE.

  7. Ο ΟΤΕ θα επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα και για άλλους σκοπούς;

    Ο ΟΤΕ δεν θα επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα για άλλους σκοπούς πέρα από αυτούς που αναφέρονται παραπάνω. Σε περίπτωση που ο ΟΤΕ επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τα προσωπικά σας στοιχεία για να δημιουργήσουμε το προσωπικό σας προφίλ θα το κάνει μόνο εάν έχετε δώσει τη συναίνεσή σας. Το σχετικό ενημερωτικό κείμενο με το οποίο παρέχονται οι σχετικές συναινέσεις για χρήστες της Εφαρμογής και του Ιστότοπου βρίσκεται εδώ.
    Οι εγγεγραμμένοι χρήστες της υπηρεσίας μπορείτε να διαχειριστείτε τη συναίνεσή σας, εφόσον επιθυμείτε, μέσα από το προφίλ σας στην ενότητα: Στοιχεία Λογαριασμού για το 11888.gr ή μέσω της Εφαρμογής, στο προφίλ σας, επιλέγοντας την ενότητα: Όροι Χρήσης και Προσωπικά Δεδομένα - Εξατομίκευση Προφίλ.
    Οι χρήστες της υπηρεσίας που δεν έχετε πραγματοποιήσει εγγραφή στην υπηρεσία, μπορείτε να διαχειριστείτε τη συναίνεσή σας, εφόσον επιθυμείτε, επιλέγοντας το σχετικό σύνδεσμο που βρίσκεται στο τέλος των προωθητικών μηνυμάτων που λαμβάνετε μέσω SMS με τίτλο: Δεν επιθυμώ να λαμβάνω SMS για προωθητικές ενέργειες.

  8. Ποιοι είναι οι αποδέκτες και για ποιο σκοπό τους διαβιβάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα;

    Αποδέκτες των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να είναι τρίτες εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε για την ανάπτυξη και υποστήριξη της υπηρεσίας και συγκεκριμένα:

    • η εταιρεία Intracom S.A. Telecom Solutions η οποία εδρεύει στην Ελλάδα για την τεχνική υποστήριξη της ιστοσελίδας
    • η εταιρεία GRAPEVINE AE η οποία εδρεύει στην Ελλάδα για την παροχή της υπηρεσίας
    • η εταιρεία Telenavis S.A. η οποία εδρεύει στην Ελλάδα για την παροχή της υπηρεσίας χαρτών
    • η εταιρεία Phaistos Networks A.E. η οποία εδρεύει στην Ελλάδα για την παροχή της υπηρεσίας
    • η εταιρεία Google Ireland Limited η οποία εδρεύει στην Ιρλανδία για την παροχή της υπηρεσίας χαρτών και τη δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων στη συσκευή σας.
    • η εταιρεία Amazon η οποία εδρεύει στο Λουξεμβούργο για την παροχή υπηρεσίας cloud

    Στις περιπτώσεις αυτές οι τρίτες αυτές εταιρείες είναι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό του ΟΤΕ, δηλαδή συνεργάτες ΟΤΕ, οι οποίοι αναλαμβάνουν την εκτέλεση ενός συγκεκριμένου έργου ακολουθώντας τις οδηγίες μας και εφαρμόζοντας τις αυστηρές διαδικασίες του Ομίλου ΟΤΕ αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο ΟΤΕ εξακολουθεί να έχει την ευθύνη αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

    Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για τους ανωτέρω σκοπούς από τους συνεργάτες μας πραγματοποιείται κυρίως εντός Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε). Σε περίπτωση που συνεργαστούμε με εταιρείες εκτός Ε.Ε, αυτές θα επεξεργαστούν τα δεδομένα σας, μόνο μετά από εντολή μας και σε περίπτωση που υπάρχει απόφαση επάρκειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή εάν συμφωνηθούν οι κατάλληλες ρήτρες που διασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

    Πέραν των παραπάνω εταιρειών, o OTE δεν επεξεργάζεται και δεν δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η κοινοποίηση /διαβίβαση τους επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

  9. Ποια είναι τα δικαιώματα σας ως χρήστη της Υπηρεσίας, σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων;

    Τα δικαιώματα που μπορείτε να ασκήσετε περιλαμβάνουν:
    Δικαίωμα πρόσβασης:Έχετε το δικαίωμα να λάβετε ενημέρωση σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα σας που επεξεργαζόμαστε (π.χ. τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους τύπους δεδομένων, τους αποδέκτες στους οποίους κοινοποιούνται, το χρονικό διάστημα για το οποίο διατηρούνται) και να σας χορηγήσουμε αντίγραφα αυτών.
    Δικαίωμα διόρθωσης:Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση των δεδομένων σας (π.χ. διόρθωση της διεύθυνσης, στοιχείων επικοινωνίας, αριθμού ταυτότητας).
    Δικαίωμα διαγραφής:Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων σε περίπτωση που αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους υποβλήθηκαν σε επεξεργασία ή σε περίπτωση που ανακαλέσατε τη συγκατάθεση μεβάση την οποία τα συλλέξαμε και επεξεργαστήκαμε.
    Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας:Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας για συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. δεν θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις στο email για λόγους marketing).
    Δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων:Έχετε το δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα που έχετε παράσχει στην εταιρεία, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο που να έχει και αναγνώσιμη μορφή (π.χ. παραλαβή δεδομένων που υπάρχουν στο Cloud).
    Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις περιπτώσεις που δεν επιθυμείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.
    Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να:

    • στείλετε e-mail στο customerprivacy@cosmote.gr, ή
    • fax στο 2102511888 ή
    • επιστολή στη διεύθυνση Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE, Λ. Κηφισίας 99, 15124, Μαρούσι με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων»
    συνοδευόμενα από αντίγραφο της ταυτότητάς σας και αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό σύνδεσης του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου σας.

    Ακόμα, διατηρείτε το δικαίωμα υποβολής έγγραφης καταγγελίας μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής .

    Ο ΟΤΕ θα απαντήσει δωρεάν στα αιτήματά σας χωρίς καθυστέρηση εντός ενός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ενδέχεται η προθεσμία αυτή να παραταθεί για δύο (2) μήνες εάν αυτό απαιτείται λόγω της πολυπλοκότητας του αιτήματός σας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε για την εν λόγω παράταση και για το λόγο της καθυστέρησης.

    Εάν κρίνουμε ότι το αίτημά σας είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε την καταβολή εύλογου τέλους για την ικανοποίησή του λαμβάνοντος υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την εκτέλεσή του ή ακόμα και να αρνηθούμε να δώσουμε συνέχεια στο αίτημά σας.

  10. Τι είδους μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;

    Ο ΟΤΕ λαμβάνει κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας.

    Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το θέμα αυτό μπορείτε να δείτε στη Γενική Ενημέρωση αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice).

Τελευταία Ενημέρωηση: 17/10/2023