Δήλωση Προσβασιμότητας
Ο ΟΤΕ δεσμεύεται να διασφαλίζει την προσβασιμότητα της ιστοσελίδας 11888.gr/ της εφαρμογής 11888 giaola APP, σύμφωνα με τις προβλέψεις του άρθρου 4 «Ειδικές Απαιτήσεις Συμμόρφωσης Ιστοσελίδων » της με αρ. 1095/6/18-12-2023 (ΦΕΚ Τεύχος Β’ 7705/31.12.2023) Απόφασης της ΕΕΤΤ «Έκδοση Κανονισμού καθορισμού απαιτήσεων σε παρόχους διαθέσιμων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών για τη διασφάλιση ισότιμης πρόσβασης και επιλογών για τους τελικούς χρήστες με αναπηρία σύμφωνα με το ν. 4727/2020» καθώς και να πληροί τις απαιτήσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας για την προσβασιμότητα, συμμορφούμενη με την ισχύουσα νομοθεσία.
Στον ΟΤΕ στόχος μας είναι, να καθιστούμε προσβάσιμες τις ψηφιακές μας υπηρεσίες σε όλους τους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία. Οι συνεχείς προσπάθειές μας αποσκοπούν στη βελτίωση της εμπειρίας χρήσης για όλους, διασφαλίζοντας ότι το ψηφιακό μας περιεχόμενο είναι σαφές, λειτουργικό και περιεκτικό.
Η παρούσα δήλωση προσβασιμότητας εφαρμόζεται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα 11888.gr/ στην εφαρμογή 11888 giaola APP. Ο ΟΤΕ δεν ευθύνεται για τους ιστοτόπους τρίτων, οι οποίοι είναι προσβάσιμοι μέσω υπερσυνδέσμων από την ιστοσελίδα της.
Κατάσταση συμμόρφωσης
Κατάσταση συμμόρφωσης Ο ΟΤΕ συμμορφώνεται με τις Οδηγίες Προσβασιμότητας Περιεχομένου Ιστοσελίδων (WCAG) 2.2, Επίπεδο AA, ώστε οι ιστότοποι και οι εφαρμογές της να είναι λειτουργικοί και προσβάσιμοι στο ευρύ κοινό, και προσπαθεί να βελτιώνει τους ιστότοπους/εφαρμογές της με σκοπό την ισότιμη πρόσβαση όλων σε αυτές.
Μέτρα για την προσβασιμότητα
- Έλεγχοι προσβασιμότητας: Στόχος μας είναι ο εντοπισμός των σημείων που χρήζουν βελτίωσης και η εφαρμογή της βέλτιστης τεχνολογικής λύσης, όπου αυτό είναι εφικτό. Διενεργούμε χειροκίνητους ελέγχους και ελέγχους με χρήση υποστηρικτικών εργαλείων για να εντοπίσουμε και να διορθώσουμε κάθε πιθανό εμπόδιο προσβασιμότητας στην ιστοσελίδα 11888.gr/ στην εφαρμογή 11888 giaola APP.
- Δοκιμές χρηστών: Κατά τη διαδικασία δοκιμών βασικών ψηφιακών λειτουργιών, συνεργαζόμαστε με χρήστες με αναπηρίες, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες τους και να τους παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες.
- Εκπαίδευση προσωπικού: Οι ομάδες σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδεύονται στις βέλτιστες πρακτικές προσβασιμότητας, ώστε οι υπηρεσίες μας να καλύπτουν τις ανάγκες όλων των χρηστών.
Επικοινωνία για την υποβολή αιτήματος – παρατηρήσεων
Εκτιμούμε ιδιαίτερα τα σχόλιά σας σχετικά με την προσβασιμότητα της ιστοσελίδας μας 11888.gr/ της εφαρμογής μας 11888 giaola APP. Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα ή έχετε προτάσεις βελτίωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email: accessibility@cosmote.gr με θέμα: Accessibility Feedback – 11888.gr/ 11888 giaola APP, και θα σας απαντήσουμε εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών, εκτός εάν απαιτείται περισσότερος χρόνος για τη διερεύνηση του αιτήματός σας.
Συμβατότητα συστημάτων
- Αναγνώστες οθόνης: VoiceOver, NVDA, Νarrator, TalkBack (Android)
- Πρόγραμμα περιήγησης: Mozilla, Chrome, Edge, Safari
Περιορισμοί και εναλλακτικές λύσεις
Παρά την πάγια και συνεχή προσπάθεια για τη διασφάλιση της
προσβασιμότητας της ιστοσελίδας μας 11888.gr/ της εφαρμογής μας 11888
giaola APP, ενδέχεται να εξακολουθούν να υφίστανται ορισμένοι
περιορισμοί.
Οι σελίδες που το url τους ξεκινά με τα παρακάτω urls όπως και το αναδυόμενο παράθυρο για τα cookies βρίσκονται σε φάση προσαρμογής όσον αφορά την πλήρη συμμόρφωσή τους με τις κατευθυντήριες οδηγίες προσβασιμότητας (WCAG 2.2 AA):
Ενημερώσεις της δήλωσης προσβασιμότητας
Η παρούσα δήλωση θα ενημερώνεται από τον ΟΤΕ ανάλογα με τις βελτιώσεις που θα γίνονται στις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές μας.